Klä i vitt...eller svart?






Ska man klä sig i svart nu!?!?!!!
En mörk kväll för hockeyintresserade Ö-viksbor...
MODO torskade på Hovet och vi får hålla tummarna för att grabbarna, ursäka - gubbarna fixar kvalet mot bl.a. en revanchsugen Conny...
Eftersom man lever på hoppet in i det sista, så skippade vi Mello i den här familjen för att framför TVn, hejja på MODO istället, men icke...

Jag tror ändå att något mycket gott kan komma från denna situation trotts allt, förhoppningvis kommer hela organisationen att ses över och när detta är gjort tror jag att MODO kommer att inse att det inte räcker att leva på gamla meiter, varje sig man är anställd som spelare eller bakom scenen så måste det till en proffesion och varje man/kvinna måste förtjäna sin plats . Alla måste tillföra MODO något för att föra föreningen framåt!!!
MODO Hockey är inte längre bara en idéell idrottsförening utan ett vinstdrivande miljonföretsg som många andra företag och personer satsar sina pengar på, och måste agera därefter...
Sedan kan man ju bara ta för givet att det tas på fullaste allvar att återigen sätta Ö-vik på kartan när det gäller hockeygymnasiet!!!
Visst känner jag mig omåttligt ung, men många av herrarna i MODO är i min ålder och ännu äldre!, och de vinner inga fler guld åt MODO, de har de redan gjort en gång  - och det tackar vi för!!!

Nog snackat om hockey!
Jag är på jakt...

...efter en klänning, en vit!

Jag  har och min älskling har länge velat göra en sak, och om allt går i lås så hoppas jag att vi kommer iväg för att förverkliga detta i vår...

För detta krävs en VIT klänning, och det finns mycket att välja emellan...
Jag har visserligen en rätt nyglien inköpt klänning i färgen Ivory, men den känns inte riktigt rätt för detta... :-)

Jag letar vidare i klänningdjungeln...



Ha en skön avslutning på helgen!



Fridens liljor!


Bilder: Paulamyo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: